Győzike Show

Újra indul az RTL-en a Gáspár család show-ja. Győzike Viktorkáról álmodik.

Kereső

Egyedi keresés

Győzike Show

Ajánló

Ezt írták

Reklám

Videók

Utolsó kommentek

Bea karitatív munkára vágyik

2008.11.03. 05:35 - sorozat

Címkék: cikkek bea karitatív

 

Soha nem vágyott a reflektorfénybe, férje, Győzike miatt mégis évek óta ott éli az életét. Gáspár Bea már eltervezte, mihez kezd, ha egyszer véget ér a családi showműsor: eltökélte, hogy karitatív munkát vállal, mert úgy érzi, ez az ő igazi útja. Az anyagiak miatt nem fáj a feje, elárulta, hogy a show-val annyit keresnek, hogy nyugodtak lehetnek gyerekeik jövője felől.

– Mi akart lenni, amikor kislány volt? Színésznő, énekesnő?
– Egyik sem, soha nem vágytam a reflektorfénybe. Álmomban sem gondoltam volna, hogy egy nap az egész életem a kamerák előtt élem majd.
– Hogy dolgozza fel ezt a helyzetet?
– Nehezen. Néha elegem van abból, hogy zarándokhely a házunk, hogy állandón megbámulnak, és már szórakozóhelyre sem szívesen megyek. Másképp kell kezelni az embereket és nem tehetek meg mindent, amit korábban lehetett.
– A gyerekek szerepeltetése mekkora vitákkal járt Győzike és Ön között?
– Érdekes módon ez semekkorával, rájuk bíztuk, hogy akarnak-e szerepelni.
– Változott a gyerekek személyisége a show indulása óta?
– Evelyn régen zárkózott kislány volt, ma sokkal nyitottabb. Virág pedig olyan, mint az apja, óriási színész, mondják is mindig a stáb tagjai, hogy vigyük el gyerekszínésznek, megállná a helyét.
– Soha nem érte őket atrocitás amiatt, hogy a szüleik híresek?
– Amiatt nem, de a származásuk miatt igen. De ezen nem tudunk változtatni, maximum tízszer annyit kell tenni azért, hogy elfogadják őket.
– Ha ennyire nem szeret szerepelni, miért vállalja el a felkéréseket? Gondolom a gyerekeik jövőjét még nem tudják megalapozni.
– De igen, meg tudjuk. Anyagilag nagyon megéri, de nem csak a Győzike show miatt, hanem mert az RTL klub más műsoraiban is számítanak ránk. A pénzen kívül azért számos más jó oldala is van.
– Igaz, hogy az anyósával és az apósával nem jó a kapcsolata?
– Nem valami fényes, de tiszteletben tartják, hogy Győzivel nem a hagyományos roma családi életet éljük, és örülnek, hogy a magunk erejéből is meg tudunk élni.
– Mihez kezd, ha egy nap véget ér a Győzike-show?
– Biztosan sokat utazunk majd, engem pedig nagyon érdekelnek a karitatív elfoglaltságok. Sokan szerintem azt sem nézik ki belőlem, hogy akár egy könyvet is olvastam életemben. Szeretnék másoknak segíteni, és erre egy ismerősöm súlyos betegsége döbbentett rá. Azt sem bánnám, ha a háttérből szervezhetném a munkát.
– Miért szeretett Győzibe?
– A humora miatt. A poénjain és az előadásmódján nagyon jól szórakozom. Nem találkoztam még egy olyan férfivel, akinek ennyire jó volt a humora. Nem véletlen, hogy már 15 éve tart a házasságunk.
– Nem akar önállósodni, és saját vállalkozást indítani?
– Korábban gondoltam rá, hogy nyitok egy butikot, de aztán néhány üzlettulajdonos barátnőm elmondta az árnyoldalait. Ráadásul én sem vagyok az a típus, aki sokáig meg tud maradni egy helyen.
– November 1-jén indult az RTL Klub Szombat esti láz című műsora. Hogy megy a tánctanulás?
– Annak ellenére, hogy roma vagyok, elég botlábú is. Amikor elmegyünk bulizni, velem senki nem akar táncolni, mert mindig elvétem az ütemet, vagy agyontaposom a partnerem lábát. Az előző két szériát nagy csodálattal néztem. Csonka Picinek például annyira szurkoltam, hogy szerintem azért nyert, mert én egyedül annyi sms-t küldtem rá, hogy már azzal győzni tudott. A táncpartnerem, Cseh Szakál Tibor azt mondta, a tánc is olyan, mint a matematika, számolni kell és akkor nem lehet eltéveszteni az ütemet. Ennek ellenére majdnem három hétbe telt, mire megtanultam az első koreográfiát.
– Gondolom elsőre igent mondott a műsorra.
– Nehogy azt higgye! Nem is akartam elvállalni, végül Győzi mondta ki a varázsszót, hogy milyen gyönyörű, Náray Tamás tervezte ruhákat viselhetek majd. Ez hatott. Azóta nagyon sokat gyakoroltunk, lefogytam öt kilót. De egyáltalán nem bánom, minden pillanatát élvezem!


Forrás: borsonline.hu
 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyozikeso.blog.hu/api/trackback/id/tr7746345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása