Győzike Show

Újra indul az RTL-en a Gáspár család show-ja. Győzike Viktorkáról álmodik.

Kereső

Egyedi keresés

Győzike Show

Ajánló

Ezt írták

Reklám

Videók

Utolsó kommentek

Örömmel fogadták Győzikét a börtönben

2008.05.15. 18:48 - sorozat

Címkék: győzike cikkek

Ováció és vastaps fogadta a showmant a váci börtönben. Az RTL Klub sztárja a sikeres életről tartott előadást a raboknak, de rögtönzött tehetségkutatót is rendezett.

 


Gáspár Győző egy forgalmi dugó miatt késve érkezett a váci börtönbe, a türelmes elítéltek ennek ellenére kitörő örömmel fogadták. Győzi a sikeres életről tartott előadása után némi bűnbánatot tartott: szerinte ő sokkal nagyobb bűnt követett el azzal, hogy eladta magát a médiának, mint azok, akik köztörvényes bűntettek miatt töltik mindennapjaikat a rácsok mögött. A tarjáni családapa azt is bevallotta: hiába jómódú, gyakran boldogtalan.
- A váci börtön volt az ötödik büntetés-végrehajtási intézmény, ahol az előadásommal jártam, de ilyen jó hangulat még egyetlen helyszínen sem volt – summázta tapasztalatait Győzike. – Az az igazság, hogy a fogvatartottak nem mertek megnyilvánulni eddig sehol, mert tartottak a smasszerok szigorától. Vácon nyíltak meg először, és mertek kérdéseket feltenni nekem. Néhány csibész még táncra is perdült, mikor egy dalt előadtam nekik – újságolta Győző, aki hamar megtalálta a közös hangot a megjelentekkel. – Találkoztam bent földimmel, és akadt olyan is, akivel cigányul beszélgettem. Láttam, hogy néhány elítéltben ott bújkál a szereplési vágy, ezért rögtönöztem számukra egy Csillag születiket. Legnagyobb meglepetésemre az egyik férfi kiállt a színpadra és előadott egy Zámbó Jimmy dalt. Szorítok neki, hogy tartson ki hittel a szabadulásáig, 2020-ig.

Forrás: hirextra.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://gyozikeso.blog.hu/api/trackback/id/tr86477305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása